Właśnie podejmuję najbardziej przypadkowe decyzje - rekrutacja na studia. Nie wyszło tak jak planowałam (nie ze względu na wynik matury ;p) i teraz trzeba spiąć się w sobie.
Mam na sobie moje ulubione szorty w kwiaty, możecie mówić co chcecie, ale mi pasuje ta wszechobecna moda. I nie wiem dlaczego ostatnio cały czas noszę białe luźne bluzki, lubię jak komponują się ze spodenkami. Nawet mój brat zarzuca mi, że jestem monotematyczna. Buty natomiast są bardzo niewygodne, ale to chyba dlatego, ze kupiłam za mały rozmiar.

Translation: I'm now applying for studies and making random decisions. I'm not at place I expected to be (not because of my exam resaults) so I have to spend a lot of time thinking.
I'm wearing my fav shorts. There are a lot of sceptic opinions about 'floral' trend, but I love it. I cannot say why I'm wearing white tops all the time. I like the way they match all my shorts. Even my brother says I'm getting monothematic. What I want to say about my shoes is that they are very uncomfortable but i think it's just because I bought them too small. I always consider my foot as too big.

Sorry for mistakes :)


Szorty/Shorts - Top Shop
kamizelka/Vest - H&M (ma chyba z 3 lata / I think it's like 3 years old)
bluzka / Top - Bershka
Buty / Shoes - Cox / 17 Gortz
Sowa / Owl - Six

8 komentarze:

OddSoul Designs by Afura Fareed pisze...

you have amazing taste!

Kazia pisze...

thank you :))

Unknown pisze...

bardzo mi się podoba ten i poprzedni set ;)
powodzenia w prowadzeniu bloga!

Sandra pisze...

widzę, że blog dopiero się rozkręca, ale zapewne jeszcze nam tu dużo pokażesz! świetny styl x3

Kerstin_ix pisze...

Well, i love this look , really cute.

Wiolussiek pisze...

mmm świetne spodenki na lato! bardzo mi się podobają. I bluzka falbankowa też, lubię takie ;)

Unknown pisze...

Pięknie:) będę odwiedzać:)

Kazia pisze...

dziękuję za miłe komentarze :)).

Thank you :)

Followers