rather better than sooner


Minął ponad miesiąc od mojego ostatniego wpisu. Wróciłam do Polski 4 dni temu i jestem naprawdę zabiegana. Być może jest to trochę przykre, ale żal mi było wracać. Tęskno mi za swobodą jaka panuje w Londynie. Nie zapomnę dziewczyny, która w centrum miasta przechadzała się w wałkach na głowie i nikt nawet nie pomyślał, żeby się za nią obejrzeć, ot norma. Chociaż muszę przynzać, że w mała mieścinka, w której spędziłam prawie miesiąc nie cieszyła się aż taką tolerancją ;). Gwizdy i zaczepki na ulicy, no cóż pewnych wyborów trzeba w życiu dokonywać. Pisałam wcześniej, że nie przewiduję zakupoów, myliłam się :). Niestety ciężko mi teraz pstryknąć jakieś zdjęcia gdy jest tyle rzeczy do zrobienia. Dziś wkraczam może z nie najciekawszym zestawem, gdyż zdjęcie robiłam dzień po przyjeździe przed erą wielkiego prania! I jedno zasadnicze pytanie dlaczego rajstopy w PL są takie drogie?!


ENG: It's been more than one month since my last post. I arrived to Poland 4 days ago and I'm on the go now. Maybe it's quite sad but it was tough to come back. I miss the freedom which I can find in London. I will never forget the girl with (those thing you wear on your hair when you want to have curls - can;t find it even in a dictionary ;p) and no one was staring at her - just a normal thing. Nevertheless I must admit that small town in which I spent almost one month wasn't as that tolerant. I wrote before that I didn't expect shopping, I was wrong :). Unfortunately there is so many things to do that i hardly have time to take some pictures. Today's outfit isn't very interesting cause I took a pictures one day after the arrival. It was just before the big washing time ;p. And I've got one basic question why the hell tights in Poland are so expensive?!






Rajstopy / Tights - New Look 2,5 zł / 0,5 GBP
spódnica / Skirt - Top Shop Sales
Marynarka / Blazer - United Colors of Benetton SH
Koturny / Wedges - New Look
Pasek / Belt - H&M

11 komentarze:

Dress Code: High Fashion pisze...

Ultra-cool outfit! Love it!

Best, Jenny

http://bohemenoir.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Czego szukasz na tej podłodze? i nie wyginaj tak śmiesznie rąk do zdjęć.

Kazia pisze...

patrzę w podłogę, bo nie zależy mi na pokazywaniu tu swojej twarzy

Maddy pisze...

Niestety nie znam odpowiedz na te pytanie. Ostatnio oglądałam rajstopy w Stradivariusie oraz Cubusie. Kosztują ponad 40 zł! Znając moje szczęście oczko pójdzie mi w nich za pierwszym razem..
Fajny zestaw :) Śliczna spódniczka!

Kazia pisze...

Ah dokładnie nawet jak kupuje się rajstopy w gattcie to są to głównie jednorazówki.

Anonimowy pisze...

Hej, chciałabym się zapytać jakie second handy polecasz w Poznaniu? Jestem świeżo upieczoną studentką w Poznaniu i jeszcze nie znam miasta;p fajny blog

Kazia pisze...

Muszę przyznać, że nie jestem zbyt dobra w lumpeksowych łowach, bo jedynie co potrafię znaleźć to właśnie marynarki i mam ich całkiem sporo. Chodzę do lumpeksu na Głogowskiej koło Rynku Łazarskiego, a torebki kupuję na Rynku Jeżyckim. Moja koleżanka natomiast lubi lumpeks koło Dworca PKS obok 'Chińskiego Marketu' :). A jaki Uniwersytet?

Anonimowy pisze...

Dzięki, że tak szybko odp, uniwersytet ekonomiczny;p

Kazia pisze...

No to dokładnie tak samo jak ja :). Zarządzanie będę studiować ;p

Rysia pisze...

Świetna spódniczka i rajtki :)

Anonimowy pisze...

HEJ !

Ostatnio czytam Twojego bloga i zachwycam się fajnymi zdjęciami .
Lubię bardzo robić zdjęcia , niestety nie mam żadnej modelki :/
Moda mnie interesuje , chociaż nie aż tak bardzo , żeby zakładać bloga..tzn, założyłam bloga w którym będą po prostu zdjęcia :) bo co z tego , że się ubiorę jak nie ma kto mi zrobić zdjęć.. ? :/
Tak więc..nie wiem czemu w PL są tak drogie rajstopy i mam pytanie , czy kiedyś podasz ceny innych ubrań ze stylizacji ?

Pozdrawiam ,
Ola
olunias0@poczta.onet.pl

Followers