We were so careless!

Ostatni post był trochę sentymentalny. Ale co nowy rok, to nowe wyzwania. Swój zaczęłam od intensywnych ćwiczeń, nigdy nie sądziłam że takie wyjazdy aż tak odbiją się na mojej wadze. I może wy nie będziecie w stanie zauważyć co się zmieniło, bo staram się wszystko dosyć dobrze maskować. W każdym razie zawsze czułam się dobrze ze swoją sylwetką i do poprzedniego stanu chciałabym po prostu powrócić. A że przed wyjazdem byłam dosyć aktywną osobą, to staram się wrócić do starych przyzwyczajeń. I jeżeli wy również chcecie zgubić parę kilogramów po zimie, to gorąco wam kibicuję, w kupie raźniej :)!


ENG:My last post was rather sentimental. But new year, new challenges. I start my new year with a new doze of intensive exercises. I've never suspected that all those trips will affect my weight so much. And maybe you are not able to see what I'm talking about but I'm trying really hard to mask it. Anyway, I always felt good with my figure and I just want to come back to the old good times. And as I was a rather active person before my departure I have to come back to the old habits. And if you are also trying to loose some weight after winter, I have my fingers crossed. The more the merrier.










Za zdjęcia dziękuję Alicji Serafin ;*

skirt - Romwe.com
leather - Mango
Bag - Romwe.com
shirt, beret - H&M
sunglasses, tights - Romwe.com
shoes - Steve Madden

____________________________________________________



Romwe Winter’s Final Offer
Up to 70% OFF
Date: 1/16/2013 – 1/18/2013
Only Three Days!

16 komentarze:

FashionGirl pisze...

zakochałam sie w Twoich butach i naszyjniku :) wyglądasz rewelacyjnie *.*

Anonimowy pisze...

Twoja stylizacja mnie urzekła:)

from CYRYL pisze...

b a j k a!!

Natalia Dubiel pisze...

niesamowicie wyglądasz!

Kalina pisze...

ach te buty <3 świetny zestaw!

Paulina pisze...

piękne zdjęcia i miejsce, świetnie wyglądasz:)

szaroscgwiazd pisze...

genialne tło zdjęc, wszystko tak pięknie się uzupełnia! Miejsce, zestaw, Ty! ♥

Neelisaa pisze...

Swietna spódniczka ;) I tło genialne ;)

Klaudia pisze...

świetne zdjęcia, a stylizacja cudooo <3

Sylwia pisze...

wyglądasz świetnie ;) wspaniałe zdjęcia :))

Mela pisze...

Mega miejscówka Ziutka :D !!

Unknown pisze...

zdjęcia świetne!! zestaw powala!

Pozdrawiam:)
TheMaleStreet

Panna Kazikowa pisze...

WOW! dopiero trafiłam na Twojego bloga i nie mogę oczu od Ciebie oderwać! Wyglądasz niesamowicie! bez zastanowienia dodaję do ulubionych! :)

HotFashionStuff pisze...

Wiem jak to jest przytyć na wyjeździe,w dwa miesiące przybyło mi 5kg:( ale już wróciłam do stałej wagi:)
Wyglądasz rewelacyjnie:)
Zapraszamy do nas:)
http://hotfashionstuff.blogspot.com/

Caroline pisze...

perfect skirt!! this outfit so rocks! and so do you ♥
your new follower kisses you from

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

smiley pisze...

Strój w stylu vintage ? ; )
Podoba mi się !

zapraszam !
http://introducingmee123.blogspot.com/

Followers