We were so fearless

Siedzę właśnie nad ogromem notatek. Wiedziałam, że wybór przedmiotu z katedry finansów na Erasmusie to jednak nie najlepsza decyzja. Do tej pory moje przedmioty na studiach tylko ocierały się o podstawy związane z tą tematyką i nie jest to przedmiot mojego zainteresowania. Niemniej, lubię wyzwania nawet te mniej przyjemne. Ten post to właściwie moja wymówka od nauki, uznałam że należy mi się krótka przerwa!


ENG: I'm trying to study right now. I knew that choosing the course from department of finance during my Erasmus studies wasn't my best idea. Till this moment my courses have just slightly discussed those topics and it is particularly not my field of interest. But I like challenges even those tough once. This post is just a procrastination and my excuse. I've just assumed that I need a short break!




 

 

bat sleeveless shirt,red skirt - Bershka %%
necklace - gift
belt, shoes - River Island
jacket - ZARA %%
 _________________________________________________________________________________

Romwe first Flash Sale on Best Sellers

Up to 40% OFF

From 1/30/20132/01/2013






10 komentarze:

Black Supay pisze...

świetna stylizacja! super połączenie, które utworzyło tą całość, spódnica jest cudna :)

Irmina Kuźniak Odzież autorska pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko mi się podoba, a zwłaszcza połączenie spódnicy z zakolanówkami :) Pozdrawiam!

Kalina pisze...

świetnie wyglądasz! znak mnie rozśmieszył ;)

Wardrobeordinarygirl pisze...

cudowna spódniczka! <3

smiley pisze...

Śliczna spódniczka *.*

Zapraszam !
http://introducingmee123.blogspot.com/

eteleport pisze...

świetna spódnica, bardzo mi się spodobała ^_^

Neelisaa pisze...

Bardzo ładny, dziewczęcy zestaw ;)

Cloudy pisze...

masz bardzo ładną figurę i świetnie u Ciebie wygląda połączenie zakolanówek i spódnicy <3

szaroscgwiazd pisze...

zachwycam się połączeniem butów i spódniczki! ;)

Unknown pisze...

Masz świetny styl!

Followers