Steady as she goes // Youtube video outfit

Kolejna odsłona video stylizacji. Wydaje mi się, że załapałam bakcyla i już nie mogę się doczekać kolejnych 'dni zdjęciowych' (taki żargon!). I przy okazji chciałam podziękować mojemu chłopakowi, który poświęca swój czas na moje fanaberie. Bez niego nie dałabym rady!

ENG: For the second time I would like to present you my video outfit look. I really hope that you will enjoy it, cause making it brings me a lot of fun. And I would really like to thank my boyfriend cause without him I wouldn't make it!













 I was wearing:
shoes - converse
skirt, top - H&M
denim vest - Imomoi.com
bandana - no name
necklace - Romwe.com
bag - vintage

______________________________________

Romwe Autumn Wishlist!
New Season, New Look!  Ankle boots, Sweatshirt, Aztec bag, Makeup etc.
Go to find your new look:





7 komentarze:

shiny syl pisze...

fajnie że dodałaś do tego zestawu chustkę na głowę :) super to wygląda

guuuffy pisze...

wyglądasz rewelacyjnie!:D

Ejbii pisze...

Fajna stylizacja! ;)

like a boy pisze...

uwielbiam bandanki! sama je często noszę:) mega fajnie wyglądasz w tym stroju!

like a boy pisze...

uwielbiam bandanki! sama je często noszę:) całość mega mi się podoba!

Myloovelyfun pisze...

ale ladnie to wymyśliłaś:) bardzo mi się podoba:)obserwuję i zapraszam na mój blog w wolnej chwili http://myloovelyfun.blogspot.com/

Anonimowy pisze...


Świetna stylizacja. Sama prowadzę od niedawna bolg modowy: http://way2dress.blogspot.com/, będę wdzięczna za wszelkie opinie:)

Followers